Hvorfor være medlem i Tolkeforbundet

Dette nettstedet tilbyr ikke gratis medlemskap!
Gå til betalingssidene for å betale.Trykk her

Bevisste tolker er med i Tolkeforbundet fordi det gir påvirkningskraft som gjelder hele tolkeprofesjonen. Et sterkt Tolkeforbund fører til større bevissthet om tolkeyrket i samfunnet. Dessuten gir et medlemskap tilgang til et faglig og sosialt felleskap som ingen andre enn Tolkeforbundet tar ansvar for å skape.

Tolkeforbundet påvirker tolkers rammebetingelser

• Samarbeid med aktuelle fagforeningen om lønnsbetingelser
• Innpass hos direkotrat og departement

Tolkeforbundet synliggjør tolkeyrket og hva tolker står for

•Tolkeforbundet øker bevisstheten om profesjonen
•Tolkeforbundet synliggjør medlemmenes kompetanse

Tolkeforbundet gir deg fordeler

• Bistand ifm. diine arbeidsforhold
• Medlemskontakt
• Faglig diskusjonsforum på nett
• Statistikk
• Kurs og faglig utvikling

Medlemskapet gir deg mulighet til å forme yrkets framtid

Som medlem av Tolkeforbundet får du tilgang til et unik faglig miljø. Tolkeforbundet er den eneste interesseorganisasjonen for tegnspråktolker og tegnspråktolkestudenter i Norge. Forbundsstyret jobber hele tiden for at medlemmenes stemme skal bli hørt i alle aktuelle fora med brukerorganisasjoner, fagforeninger, NAV og departement.

Du kan fritt delta på alle forbundets arrangementer som medlem. Regionlagene arrangerer alt fra faglige samlinger og debattkvelder til sosiale aktiviteter. Her får man en unik mulighet til å diskutere fag og bli kjent med kolleger i sin egen region. I tillegg får du tilgang på informasjon om internasjonale konferanser og det siste innen forskning. Du velger selv hvor aktiv du ønsker å være, men om du virkelig ønsker å forme tolkenorge anbefaler vi at du er aktiv i regionlaget, og gjerne stiller til valg i region- og forbundsstyret.

Pris:

350,- (700,-*) for deg som er i jobb.
175,- (350,- *) for deg som er student eller pensjonist
(*Har du vært medlem de to siste årene får du ikke halv pris)

Klikk her for å melde deg inn!