Hvorfor være medlem i Tolkeforbundet

Dette nettstedet tilbyr ikke gratis medlemskap!
Gå til betalingssidene for å betale.Trykk her

Bevisste tolker er med i Tolkeforbundet fordi det gir påvirkningskraft som gjelder hele tolkeprofesjonen. Et sterkt Tolkeforbund fører til større bevissthet om tolkeyrket i samfunnet. Dessuten gir et medlemskap tilgang til et faglig og sosialt felleskap som ingen andre enn Tolkeforbundet tar ansvar for å skape.

Tolkeforbundet påvirker tolkers rammebetingelser

• Samarbeid med aktuelle fagforeningen om lønnsbetingelser
• Innpass hos direkotrat og departement

Tolkeforbundet synliggjør tolkeyrket og hva tolker står for

•Tolkeforbundet øker bevisstheten om profesjonen
•Tolkeforbundet synliggjør medlemmenes kompetanse

Tolkeforbundet gir deg fordeler

• Bistand ifm. diine arbeidsforhold
• Medlemskontakt
• Faglig diskusjonsforum på nett
• Statistikk
• Kurs og faglig utvikling

Medlemskapet gir deg mulighet til å forme yrkets framtid

Som medlem av Tolkeforbundet får du tilgang til et unik faglig miljø. Tolkeforbundet er den eneste interesseorganisasjonen for tegnspråktolker og tegnspråktolkestudenter i Norge. Forbundsstyret jobber hele tiden for at medlemmenes stemme skal bli hørt i alle aktuelle fora med brukerorganisasjoner, fagforeninger, NAV og departement.

Du kan fritt delta på alle forbundets arrangementer som medlem. Regionlagene arrangerer alt fra faglige samlinger og debattkvelder til sosiale aktiviteter. Her får man en unik mulighet til å diskutere fag og bli kjent med kolleger i sin egen region. I tillegg får du tilgang på informasjon om internasjonale konferanser og det siste innen forskning. Du velger selv hvor aktiv du ønsker å være, men om du virkelig ønsker å forme tolkenorge anbefaler vi at du er aktiv i regionlaget, og gjerne stiller til valg i region- og forbundsstyret.

Pris:

700,- (per kalenderår) for deg som er i jobb.
350,- (per kalenderår) for deg som er student eller pensjonist

Du kan også melde deg inn eller betale kontigent med Vipps!

Søk opp Tolkeforbundet (#17764) i kategorien «Betal» (ikke «Vipps en venn») og velg riktig medlemskap. Obs! Det kan ta litt tid før en får bekreftelse på at man er blitt medlem da dette må registreres manuelt og ikke er automatisk koblet med sidene våre slik PayPal er.

Pass på at du velger kontoen som heter Tolkeforbundet, og ikke en av regionlagskontoene.

Klikk her for å melde deg inn via PayPal