Brev fra ny arbeidsminister

Som opposisjonspolitiker har Robert Erikkson (FrP) tidligere satt fingeren på en rekke av de utfordringene tegnspråk- og skrivetolker står overfor. Med dette som utgangspunkt var det derfor gledelig at nettopp Erikkson ble utnevnt som ny arbeidsminister. Tolkeforbundet benyttet sjansen til å gratulere Erikkson med ministerposten, og belyse noen av de utfordringene vi anser som kritiske for tiden fremover.

I dag fikk vi gehør, og sier oss godt fornøyd med svaret. Les svaret ved å laste ned pdf-filen nedenfor. Forbundsstyret har en viktig oppgave med å belyse tolkeområdet fremover. At vi har en arbeidsminister som allerede er klar over utfordringene er et godt utgangspunkt som vi må fortsette å bygge på. Vær med på å videreutvikle tolkeområdet, bli gratis medlem i dag!

– Ønsker du å lese noe av det Erikkson har uttalt tidligere, kan du lese mer herher og her.

Trykk her for å lese svaret.

1. i_sund@hotmail.com - 26/10/2013, 14:50

Oj :(
    Siden du prøver å åpne ser ikke ut til å eksistere. Rykk tilbake til start: http://tolkeforbundet.no

Du prøvde å åpne: /dok/forbundsstyret/arbeid/politisk/Hilsen%20fra%20Robert%20Eriksson.pdf

Får ikke åpnet filen og teksten over er feilmeldingen jeg får..

• Sideadministrator - 26/10/2013, 15:15

Krise! :)
      Så flott at du gir beskjed. Har byttet ut linken, så nå skal det fungere :-)

2. Britt Anita Mikkelsen - 26/10/2013, 22:08

Fint initiativ av Tolkeforbundet. Bra jobba!