Nordisk seminar 2014 – Bor det en foredragsholder i deg?

Den nordiske komiteen søker foredragsholdere til det nordiske seminaret på Island i 2014. Tegnspråktolker fra Sverige, Island, Danmark/Færøyene, Finland og Norge møtes i vakre omgivelser, for å diskutere utviklingen av tolkeyrket. Hva inspirerer deg i ditt arbeid? Har du et tema som du kunne tenkt deg å dele med våre nordiske kolleger? Trykk her for å lese mer, og for info om hvordan du melder din interesse. Under kan du lese mer om hva seminaret ønsker å fokusere på:

• How do we develop our profession alongside the changes that happens in the area of Sign Language interpreting?
  • How do we as interpreters develop as individuals and as a group within all different areas of our profession?
  • Which reflections about our daily work do we have? Is there new knowledge and skills coming from research or the profession that can inspire us? We want to focus on professional, ethical, personal, and group development.

Tolkeforbundet skal selvfølgelig til Island i 2014, mer info kommer. Bli med du også!

Leder av Tolkeforbundet 2013-2015. Ferdig utdannet ved HiST i 2011. Klikk her for å sende meg en epost!