Early Birds: Halv pris til tolkeseminar på Island

Fredag 30.mai pakker fagansvarlig i Tolkeforbundet Lene Blien snippsakene og setter snuten nordover. På flyet til Island er det god plass til flere engasjerte tolker fra Norge. Seminaret varer i tre dager med foredrag, diskusjoner, workshop, festmiddag og turistattraksjoner. Se programmet her. Som medlem i Tolkeforbundet har du allerede spart over 500,-. Men om ikke det er nok, så har vi et kjempetilbud for Early Birds:

Tolkeforbundet dekker halve deltageravgiften til de ti første medlemmene som melder seg på!**

– Spar opptil 2800,- ved å melde deg på som medlem nå!

Dobbeltrom
Påmelding inkl. hotell fre-man. frokost, lunsj og middag + opplevelsestur.
Pris: kr 3760*,- kr 1900,-

Enkeltrom
Påmelding inkl. hotell fre-man. frokost, lunsj middag + opplevelsestur.
Pris: kr 4560*,- kr 2300,-

Pris for ikke-medlem:

Dobbeltrom: kr 4300*,-
Enkeltrom: kr 5100*,-

Betale med faktura?

Ønsker du å få tilsendt faktura, holder vi av plassen for deg. Faktura må betales snarest, samt at prisen øker 200,-
Betal inn beløpet til konto 0530.40.44251. Etterpå sender du en mail til post@tolkeforbundet.no eller trykker på knappen.

Send faktura

*Ordinære priser er omregnet fra ISK til NOK
**Tilbudet gjelder for de ti første som melder seg på. Om det er fullt, og du betaler før påmeldingen stenges, vil betalingen bli kansellert.