Hålogaland

Styret for perioden 2013-2014 består av:

bilde kommerLeder: Anette Haugland

Nestleder: Ruth-Bente Aglen-Losvik

Sekretær: Ann Cathrin Olsen

Trykk her om du ønsker å sende oss en mail. Husk også å like regionlagets facebooksiden. Den og flere andre finner du her.

Hålogaland er regionlaget som dekker de 3 nordligste fylkene i vårt langstrakte land. Vil du ha tak i oss? Send mail til halogaland at tolkeforbundet.no.

Om styret

Anette Haugland bor i Lakselv og jobber som frilanstolk i Troms/Finnmark. Bachelor i tolking fra HiST 2004-2007. Jobbet som frilans for tolketjenesten i Troms/Finnmark fra Alta og Lakselv siden endt studie.

Ruth-Bente Aglen-Losvik bor på Sjøvegan og jobber som frilanstolk i Troms/Finnmark. Bachelor i tolking fra HiB 2003-2006. Jobbet som frilans for tolketjenesten i Troms/Finnmark fra Tromsø 2006-2008, hatt fast ansettelse på tolketjenesten i Troms 2008-20012 og har jobbet som frilans for tolketjenesten i Troms/Finnmark fra Sjøvegan siden begynnelsen av 2013.

Ann Cathrin Olsen bor i Harstad og jobber for tiden som tolk i grunnskolen. Bachelor i tolking fra Ål/HiST 2000-2003. Jobbet som frilans for tolketjenesten i Troms/Finnmark fra Harstad 2003-2009 og har jobbet på grunnskole siden 2009.

Neste aktiviteter i Hålogaland:

[ai1ec view=»agenda» cat_id=»53″]

<br>